Címkék

2015. október 3., szombat

Blogger Identity Tag

Sziasztok!

Nem tudtam ellenállni Noémi nagy és csillogó szemű kérésének,hogy én is töltsem ki. Az ő válaszait a nevére kattintva olvashatjátok.

1. Mikor és miért kezdtél el blogolni?

Az első blog próbálkozásom valamikor a kamaszkorom környékére tehető. Szerettem a vámpírokat és a különféle lényeket,gondoltam egy helyre gyűjtöm a kedvenceimet és talán másoknak is hasznos információval szolgálhatok. Aztán az iskolai teendők mellett nem maradt rám időm és abbahagytam. Majdnem 20 év telt el azóta,a vámpírok és a misztikum szeretete maradt,de betársult mellé az amerikai futball. Közben tagja lettem a Moly családjának is,ahol rengeteg fantasztikus embert és jó könyvet ismertem meg. Már egy ideje gondolkodtam egy új blogon,de a végső lökést Noémi adta meg és belevágtam. Itt is köszönöm a segítséget,ez a blog nélküled nem jött volna létre!

2. Van/volt több blogod is? Ha igen,azok milyen témájúak?

Egyszerre mindig csak egy. Az első vámpírokkal és egyéb misztikus lényekkel foglalkozott. Ez pedig könyvekkel,amerikai focival egyenlőre.

3. Miért pont könyves blogot írsz?

Nem kimondottan könyves a blogom. Az olvasás a hobbim,egyértelmű volt,hogy valamilyen formában belekerülnek a könyvek is. De rengeteg minden érdekel,talán egyszer azok is sorra kerülnek :-)

4. Honnan jött a blogod nevének az ötlete?

Mindenképpen valami olyat akartam,aminek köze van a skandináv mitológiához,de nem elcsépelt. Noémi segített keresni és végül a Nyrath mellett döntöttünk,ami Fényhozót jelent.

5. Álnéven vagy sajáton írsz? Ha álnéven,akkor miért éppen ezt a nevet választottad?

Álnéven írok és azért pont ezen,mert az egyik kedvenc sorozatom egyik főszereplőjének ez a neve. A sorozat A rejtély,a főszereplő pedig Olive Dunham.

6. Milyen szempontokat veszel figyelembe egy bejegyzés megírása során?

Fontos,hogy érthető legyen és ne csak szavak egymásutánisága. Különösen igyekszem figyelni a helyesírásra,ez nálam sarkalatos pont. Ne legyen túl hosszú,mert nem mindenki szereti. Ha lehet,akkor tagolásként képeket teszek bele,úgy könnyebben emészthető.

7. Mi alapján keresel képeket a bejegyzéseidhez?

Attól függ,hogy milyen bejegyzés készül. Ha book tag,akkor ha lehet könyvborítókat teszek be. Ha amerikai focis,akkor az adott csapatról vagy játékosról készült képeket.

8. Mi a véleményed a nyereményjátékokról?

Nem szeretem őket. Ennek az az oka,hogy általában megosztós-ak,vagyis arckönyvön,csiripen vagy akárhol meg kell osztani valamit,tetszikelni kell vagy valami hasonló. Én nem élek közösségi oldalakon,így az ilyenfajta játékoknál esélyem sincs. Ha én egyszer valaha csinálok ilyet,biztosan nem lesz benne semmi ilyesmi.

9. Szoktál recenziós könyvet olvasni?

Nem,még sosem olvastam ilyet.

10. Hogyan reagálnak az emberek,ha elmondod,hogy könyves blogger vagy?

Nem reagálnak sehogy,mert nem kötöm az orrukra :-) A molyos barátok közül néhányan tudják,ők örültek nekem,de nem reklámozom.

Ennyi elég is belőlem! Ha még nem tette,akkor felkérem Anitát,hogy töltse ki :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése