Címkék

2015. szeptember 24., csütörtök

Unpopular Opinion Book Tag

Szívcsücsköm blogján leltem,az ő válaszait itt találjátok :-)

No nézzük,miről is van szó.

1. Egy népszerű könyv vagy sorozat,amit nem szerettél

Nem olvastam olyasmit,amit nem szerettem. A szürke ötven árnyalata című könyvbe beleolvastam,de nem az én műfajom,úgyhogy legyen ez.


2. Egy népszerű könyv vagy sorozat,amit mindenki utál,de te szeretsz

Nem tudok ilyenről.

3. Egy szerelmi háromszög,ahol a főszereplő nem azzal jött össze,akivel te akartad

Nem olvastam ilyet,egyébként is ritkán olvasok szerelmi háromszöges könyveket.

4. Egy népszerű könyvműfaj,amit nem igazán szeretsz

Jelenleg nagyon népszerűek az erotikus és romantikus könyvek,én egyiket sem szeretem.

5. Egy népszerű/közkedvelt karakter,akit te nem szeretsz

Úgy látszik csupa régi könyvet olvasok,mert ilyen sincs :-)

6. Egy népszerű szerző,akit nem igazán kedvelsz

Jo Nesbø. Egyetlen könyvét olvastam,de nem barátkoztunk össze.

7. Egy népszerű toposz,amit meguntál (pl. elveszett hercegnő,szerelmi háromszög...)

Egyértelműen a szerelmi háromszög,könnyedén meglennék,ha nem kéne ilyenekről olvasnom soha.

8. Egy népszerű sorozat,amit nem áll szándékodban elolvasni

A Szent Johanna Gimi. Abszolút nem az én világom.


9. Sokszor mondják,"a könyv mindig jobb a filmnél". Te melyik film vagy tv sorozat adaptációt szereted jobban,mint a könyvet?

Ez a legkönnyebb kérdés nekem,aztán persze lehet velem vitatkozni :-) Trónok harca. Engem nőként képileg jobban megfogott,mint a könyv,pedig az is nagyon jó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése